Wat is een kennismerk?

Voor steeds meer organisaties is kennis een centrale succesfactor. Anders dan andere organisaties onderscheiden zij zich met hun unieke kennis en kunde. Door kennis te creëren, toe te passen en te delen bieden zij waarde aan de wereld.

Merken hebben het vermogen om waarde uit te dragen. Gebruik dit vermogen voor uw organisatie en u heeft een waardevol kennismerk.

Room for ID’s ziet een kennismerk als een significant ander soort merk. Het is geen truc om een dienst of product waardevoller te laten lijken. Het is geen ‘bedacht’ concept om aansluiting te vinden bij doelgroepen. Een kennismerk is een middel om uw streven te delen met anderen.

Een kennismerk komt voort uit een ander soort organisatie. Niet gedreven door winst. Maar gedreven door kennis. Door wat die kennis kan betekenen voor onze toekomst. Organisaties met de oprechte intentie iets mee te geven aan de wereld. Winst mag er zijn... maar het is een gevolg, geen doel.

Room for ID’s neemt uw streven als vertrekpunt. En maakt van uw organisatie een kennismerk. We helpen u om zó te communiceren dat uw doelgroep de relevantie van uw streven voelt. Hiermee heeft u een ijzersterk middel in handen om de essentie van uw organisatie uit te dragen. U kunt uw verhaal delen en betekenisvolle verbindingen aangaan met meer mensen.

Zo creëert u succes, draagvlak, bewustwording, interactie en bestaansrecht. Zo creëert u zichtbare waarde en betekenis.

Een kennismerk staat voor kennis en kunde.
De kunde om kennis op waarde te schatten.
De kunde om kennis te creëren en te ontwikkelen.
De kunde om kennis te vertalen naar verhalen die mensen raken.
De kunde om kennis om te zetten in bewustwording.